Klant.

Har ni märkt att det är slltid smågrejer som irriterar mest? Minns ni t.ex. att jag glömde mina nycklar i skåpet igår?
Såhär gick det till efteråt:

H : Var är dina nycklar, Joanna?
Jag : *kollar i fickan* CRAP!
Sen går jag till skolan för att hämta de vart den som hitta dem än la de.
K : Du glömde diona nycklar, förresten!
Jag : Därför jag är här, ya know.
K : Varför gjorde du det?
He : *kommer in* Du glömde dina nycklar!
Sen stack jag. Nästa dag.
P: Hallå, vet du att du glömde dina nycklar igår? Varför gjorde du det?

WTF? Hur kan man fråga varför jag glömde mina nycklar? Inte att jag gör det med flit direkt.
Och måste man påminna varedna jävla minut att jag är en jävla klantarsle xD
Jag gör det varannan dag, så de borde get used to it? Eh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0