Jakan ♥

Godkväll!
Idag var jag i Jakans centrum med Ellie M! Kul hade vi! Hon köpte lite leggins här och lite leggins där... Jag köpte ingenting! Jag känner inte igen mig längre, jag klarar inte att äta en halv påse chips på ens två dagar och jag går till centrum med pengar i fickan och kommer tillbaka inte ett skit fattigare. Nästan iaf. Men min mamma var ute och shoppaade samtidigt, i Barkaby dock och hon köpte mig ett par mjukis och skor! Allt till idrotten dårå :) Trevligt! Då har man ngt att va glad över iaf ^^ Hon köpte skidvantar till Romme nästa fedag (!) och försökte få mig att bara äääälska dem, trots att jag tyckte de var bra ;) Blev lite såhära:

Hon: Visst är de fina?
Jag: Det är skidvantar, de behöver inte vara extremt snygga direkt.
Hon: Det är de inte heller ju!

Hm?

Sen satte jag på musik *hade hörlurar* lite diskret och lät henne fortsätta snacka medans jag nickade och höll med. Oförskämd jag är. Men en najs dag har det varit iaf :) Har inga planer till imorrn, men inte sitta hemma iaf. Hoppas jag! ♥

Förresten, nu känns det verkligen som om alla hjärtans dag är p åväg! Jag är besatt av den dagen ;D
!!!

Ps: Ni som bor i Järfälla... hur skulle det se ut utan Jakan? Så många fina minnen där ;D Korv snubben t.ex.!
Hahahaha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0