Here we go again.

Hej ^^
Hur mår ni? Jag mår fint, hade en ganska okej dag i skolan, på Mentor brithing sa Ms. krft att skolsysystern ville se mig. Jag gick ner och fick vänta i kö i en timme innan jag fick komma in i fem minuter, haha... x) Men jag missa hela matten typ, så jag var helnöjd xP Det hände inte mkt mer sen, efter skolan gick jag till centrum en sväng med Jessica och Tessie ♥ Jag köpte lite småskit: kajalpenna, hårband, vantar och blondering! Känner mig lite fjortis... Tur att man ska finfina blåa slingor till :) Om min mamma låter mig alltså, once again xD Jag vet att ni bara äääälskar när jag snackar min hårfärg eller bluefox.se! :D Menmen, here I go again ;)


Vilken färg är snyggast? :O
HT_Atlantic_Blue

1. Atlantic Blue

HT_Midnight_Blue

2. Midnight blue

HT_Turquose

Turqouse?


Kommentarer
Elli skrev:

Midnight Blue helt klart Joanna! :P Men vad ville syster?

2010-02-01 | 18:08:01
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/
therese' eriksson skrev:

Turqouse tycker jag x)<3

2010-02-01 | 18:56:44
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/
Jessica skrev:

Jag tycker Atlantic Blue ;)

2010-02-01 | 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0