Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen, eller skulle vara om jag hade en. Min mamma väckte mig när hon "smög" in i mitt rum och dampade lite presenter breve min säng. Jag fick lite alla hjärtansdag present av henne! Gölligt! Jag fick ngn random film och ett asfint halsband med ett hjärta! Najsigt :D

Nu håller jag på och stormar min garderob, jag hittar inga kläder att ha på mig idag! Känns som om man måste klä sig lite spc såhär dags. Eller så drara jag på mig samma kläder som jag hade igår bara. hehehehe.
Glad alla hjärtans dag! Glöm inte att mosa era älsklingar med skitfina paket :D Elr ngt!
Mosa dem iaf. Mwahaha. 


Kommentarer
alexx skrev:

sv; ja, det var ju det sa imorse xD

2010-02-15 | 19:41:17
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0