Damp

Hey!
Kom precis hem från Tessie, spenderade typ en timme på att hon skulle låta mig dra därifrån -.-' Fy fan.
Men lite kul var det, måste jag erkänna ;D Hihihihihi ♥

Annars hände inte mkt mer idag, i skolan va det bara en massa kuk sugar lektioner + att jag blev skyldig Hetor 16 jävla kakor? Men sen snodde han mina nycklar så jag fick jaga han som en jävla femåring så jag nästan missa bussen, så vi e kvitt, don't ya think? Imorrn har jag inga planer, eller det kanske jag har, men nu ska jag kolla på lite dålig teve o käka chips ♥ Är lite trött, har varit ashyper hela dagen, fick funcking damp under dagen, satte på Ozzy Osbourn på högsta volym och sjöng sönder min hals O.o och stormade hela huset  mwahahahah....


Kommentarer
sandra skrev:

( hittade dej via Hofosho bloggen)

iaf, Hofosho vira har äntligen startat egen blogg!

vi som fans borde stötta henne och följa henne där :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-19 | 21:00:11
Anonym skrev:

( hittade dej via Hofosho bloggen)

iaf, Hofosho Vira har äntligen startat egen blogg!

vi som fans borde stötta henne och följa henne där :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-19 | 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0