Aj...

Godmorgon!
Inte så damn god för mig kanske, har en jävla träningsvärk, massa blåmärken och min tumme fäår nog besöka vårdcentralen ändå. Funderar på att följa med.

Idag har jag bara fortsatt att käka godis framför teven, men det tyckte jag var lite lame, så jag tog godiset till datan. Men snart måste jag nog börja vakna till ordentligt, så får jag "diskutera" med mor min angående min tumme som har gjort att typ hel min högerhand är ur funktion. Vilken muhahaha-tumme, visst? :D Kag kanske hamnar i rullstol! Damn Pontus och hans jävla svarta backe xD Men det var värt det! Puss!


Kommentarer
Anonym skrev:

ska vi till kista? :)

2010-02-13 | 11:19:18
Blogg: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0