Äh.

Arght, vilken förjävlig ångest jag får för att jag inte plugga ett jävla skit igår! Jag känner ju inte för det idag heller x) Men va fan, jag får väl wöörk my ass off. Imorgon är det sista dagen innan Romme, så jävla skönt att slippa skolan på fredag dårå. Men innan dess så måste jag ju plugga. Jag har ett jävla tråkigt liv, vet ni det? O.o
Äh, saknar old times. De typ två månader sen... äh. Äh.

Jag försov mig idag förresten! Glömde sätta på väckarklockan, idiot som jag är -.-' Drömde dock skitkonstiga drömmar, kunde inte släppa vissa av dem på hela dagen, jag var jävligt frånvarande alltså ^^ Typ att jag blev utskälld av mitt ex och blev helt ledsen och svårrt-att-förklara och sen att jag hånglade med folk jag aldrig skulle hånglat med på riktigt och ngn fota det för att bevisa att jag är en slampa och... haha, konstiga drömmar iaf -.-'
Men verkligheten då, den är tråkig... ÄH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0