Tuppkam

Hej!
Jag vet att min uppdatering är skit, men det finns fan inget att blogga om. Jag sitter hemma, äter hembakad bröd *blanda- påsens-innehåll-med-jäst-och-vatten-klart-bröd* och ruttnar bort, sakta men jävligt säkert! Men vad gör det när man har jävligt god bröd ^^ Menmen! Aja, vad gör jag mer? Jusste ja, jag skriver en novell, berättelse eller vad man ska kalla det! Det var länge sen jag skrev något alls, för helt ärligt så är det nog inte min grej :( Men det finns ju ingenting som är min grej, så jag tyckte att jag kan väl börja skriva igen iaf. Fast ni kommer inte få läsa det, det är på polska nämligen. Jag är skiträdd att jag ska glömma min fina modersmål, ionget fel att träna lite då och då. men det är väl inte så kul att läsa om, så nu måste jag fråga er lite snabbt, på tal om absolut ingenting, vad tycker ni om tuppkam?



Kelly Osbourn *dotter till min hero, kan ni gissa vem? :D* tycker jag är skitsnygg i tuppkam! 

Jag skulle nog inte våga fixa tuppkam, inte på långa vägar iaf. Men det kan vara assnyggt! 

 

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0