Ää.

Shuu!
haha, hade världens tråkigaste dag idag! När jag var med Jessica och  Tessie hade vi inte ett piss att göra, haha. Och nu spelar jag Mario och känner mig sämst, för inte ens det går bra xD Har ingen att messa med för alla är antligen sura eller något annat, ingen är inloggad och allt annat som händer när man har extremt tråkigt xD  Ush fy fan.

Haha, nu böev spelet helt cp och Mario hoppar från ett stup helöa tiden och dör. Haha, askul när man är uttråkad... x)

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Skräp, klotter & muggar!
Tre saker jag gör just nu: Har tråkigt, spelar Mario mot My och tejper datan.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Göra mig till en man, bli en rockstaaaar, skaffa turnebuss xD
Tre saker jag kan: Knäcka benen i halva min kropp typ, somna på en cykel och vänbdaögonblocken ut och in ;)
Tre saker jag inte kan: Vissla, slåss och knäcka andra halvan av min kropp :(
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Slipknot, Halestorm och System of A Down
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dyka, franska och sjunga elr spela nåt skit, så jag kan bli en rockstaaaaaaar xD Hahahaha
Tre favoriträtter: Lax, fläskfile *låter skitgott, jag vet* och kycklingsås med curry & ris!

Märks det att jag äör uttråkad? x(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0