Back in time...

Hellu ♥
Har ni haft en bra påskdag *om det nu är det det är idag?*. Det har jag! Jag drog ut med Tessie vid 4-tiden, det var askul först, det var riktigt varmt och soligt för första gången på hundra år! Men sen blev vi rastlösa och Tessie började typ måla med tusch i mitt ansikte, sen red vi en blå älg och spela in, samt annat normalt! det kändes fan exakt som förra sommaren, när vi brukade vara varenda jävla dag! Det känns fan som om ingenting har förändrats sen dess just nu! Som om det bara är ännu en dag av sommarn 2009 ;) Det låter helskumt, men det är en jävla underbar känsla! :D 
 
Men nu ska jag vara lite mer social här hemma, jag bloggar lite mer senare, för ni kan ju inte leva utan mig xd Mwahaha. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0