Arn & så

Tja!
Idag är det måndag, woohoo.. Hade matteprov på mogonen, hade inte pluggat, men det var förjävligt lätt! :D Tror jag kan räkna med vg iaf. Vanlig, solig härlig dag vart det resten av dagen ;) Efter skolan var jag på engelska support med Steph, Pontus, Philip, Richard och typ fler. Sedan åkte jag hem, pluggade arslet av mig, träffade Alex igen en stund också. Och typ Chris också senare, sen fortsatte jag plugga och jag är äntligen fucking klar med science :D Yey! Har inte mcyket mer att säga, kollar på världens bästa Arn just nu ;D haha, jag har väldigt normal smak när det kommer till serier :D Men jag ska bli riddare när jag blir stor ;) Eller priat, har inte bestämt mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0