What I've been up to

Tja!
I'm back från Mys place! Lite halvt kort sådär, så kollade jag först på deras och några andras dansuppvisning ;D  Great var det, de allra minsta var gulligast. Ju mindra, desto roligare xD Haha, fast när de gjorde "high school musical- mix" så dog  jag lite inside ;D My var lätt bäst, duh? Ägde skiten fan. 

Sen åkte vi hem te henne, vi var lite ute, käka pizza, kolla på värdens sämsta filmer, haha. Och lite kort ;) Faktiskt anajs ^^ Haha, så hade My lite najs konversation med Mikael på min mobil. Minns inte exakt vad de skrev, men det va så kul på ngt sätt x)

My - Asså Joanna blir faktiskt ledsen när du frågar så mycket
Mikael - :O Blir hon? jag visste inte!!
My - Ja, hon gråter nu...
Mikael - Gråter hon, seriöst?! Jag är så ledsen :O :'(
My - Asså, jag driver, hon är allt annat än ledsen...
Mikael - Men hon gråter ju! 

Haha, tog han hundra år innan han fatta att normalt folk gråter inte av att man frågar grejs ^^ Lite elakt kanske?
vet inte vad mer jag ska skriva, det va kul iaf :) Idag måste jag plugga till världens roligaste ämnen, matte och science, haha. Aja, bara ngn månad elr två kvar te sommarlovet, man får väl stå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0