Nu har min ena Killerklo *tummnagel* gått av. Jag kladdade fyra lager nagellack i ett desperat försök att klistra ihop den, och så länge funkar det någorlunda... Vem vet, den kanske växer ihop igen :D Spännande fortsättning imorgon.. ehehe NAT.

Idag träffade jag Ellinor & Ellinor i Jakan, oj fy fan jag har glömt hur jävla sköna de är egentligen xD Mycket sjukt filmande och bilder, vi prövade lite skitfina kläder i H&M and so on ;)

Jag har inget att säga, och det man inte kan säga kan man sjunga, och när man sjunger en låt så sjunger man och den här låten är mycket bra! Svenska tror jag den är, oj, vad ni svennar kan egentligen. (Ebba Grön, Takida, Dead By April, Imperiet, Tallisman, CAROLA, DAH? xD) Haha, konstig jag är.

Förreste, Ellie L kom på att om jag också hette Ellinor, så skulle jag vara Ellinor Mal *för att Ellie M är Magnsusson, jag är Malinska, så våra två första bokstäver är samma om ni fattar!* och då skulle jag vara ElliNor Mal!

Räck upp handen den som get it!

Aja, låten ska ni också ha! Låt
                                                      ↓                


             Backyard Bebies, Minus Celius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0