Lite pictures dårå.

Hey!
Nu har jag fått tag på lite bilder från idag, söta Ellinor M skickade hur många som helst :D Vissa är för hemska för att visas *Min hy är hell on earth och på vissa bilder är finnarna så synliga som om någon ringat in de eller något, haha :D Det skulle ni inte överleva, så de visar jag nog inte ^^* Jag försökte verkligen att visa några få bara och använda de andra lite senare, men det blev en del iaf!



Haha, Ellie L lekte flygplan i någon park vid centrum ;) Snygg är hon, alla pojkar blir kåta xD




Gissa vad som hände fem sekunder senare? :O




Absolut inga kommentarer, jag vette fan vad jag håller på med. Men jag diggar min nagellack ;)




Oww, oww, het, hetare, Ellie L!!




På den där bilden var vi riktigt seriösa, Ellie och jag! Jag blev nästan snygg, kan jag tycka. För att min jacka syns istället för finnjävlarna :D Still digging mina naglar! Hehe, Elie L petar näsan? ;) Busted!♥





Och så en bild på självaste Ellinor M! För det var det inte mycket av :( Elllie L till vänster där också. Fy fan vilket gulligt kort, är de inte hur söta som helst? :) Yes they are!




Ooow! Här diggar vi Ellie Ls blå, blå ögon, Ellie M i allmänhet och min farliga min :D Plus gula hår och utväxt, haha... FEAR ME! Söta är vi!





Ellie ser så sjukt fin ut jämfört med mig! :( Förrutom min sexiga blick och hårsvall ;)






Shake that ass ;D Min mini converse på väskan kom med också :D Se hur den skuttar av glädje ^^




Joanna goes mupp!


Gud vilken fin dag det var idag ^^ Solen sken och blommor kvittrade, eller något. Men imorgon börjar skolan och det kanske är lite mindre kul! Men jag har inte sett My och så många andra på hela lovet och det är inte bra :'( Saknar min lilla mupp! Men vi ses imorgon i skolan, så lite kul är det allt ;) Efter skolan har jag i planerna att åka till Kista med samma sköna gäng som idag, schoppa lite smått :) Otroligt trevligt, don't you think? ;) Hugs xD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0