Random

Idag satt jag och funderade på hur random alla mina vänner är xD MIsstolka inte, jag menar alltså att inte en enda av de är sådär grå och trist! Vilket är underbart xD T.o.m. sånna som jag har känt i flera år, de borde jag kunna ut och in nu ;) Men det gör jag fan inte, mwaha. Fast ibland kan man ju förutse när t.ex. My kommer säga "Men taaaaaaack!" eller att Jessica antagligen messar mig på onsdag när hon vänytar på bussen från gitarren (fast kanske inte den här veckan, mwahaha)  Aja, skitnajs iaf!

Idag hände inte mycket på skoaln, men det var askul precis innan so:n, haha, kunde inte sluta garva :D Sen gick jag till tåget med Jessica  and here I am! Så gjorde jag ett prov också, gick mycket väl, tror jag, fick typ hälften rätt minst tror jag, vilket betyder att jag kommer klara mig :) Tror jag! Men det tänker jag inte bry mig om nu! För nu ska jag kolla på teve, puss ♥


Kommentarer
Jessica ♥ skrev:

Kan bero att jag inte hade gitarr i onsdag ;) ♥

2010-04-01 | 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0