Trött

Tja!
Idag var det vanlig dag i skolan, minns inte riktigt vad vi höll på med. Jacob ville typ spela in jävla porr med mig och Nicki, fast inte seriöst, tror jag, haha. Lite sjukt var det ändå.
Sen var jag tvungen att gå till polska, har fan inte vart där på två månader minst. Det var astråkigt, som väntat ;)
Sen var jag med Tessie, hon gick hem för en stund sen. Det var ju jävla snö och skitväder så vi satt mest inne och åt en massa nyttigt skit ;) Nat. Trevligt var det iaf! Fast nu måste jag skriva lite till science fair, annars blir Stephi arg, haha. Fast jag fattar fortfarande inte ett piss om vad vi skriver om. Damnit, sjukt irriterande x) Whish me luck så kanske jag hinner gå och lägga mig innan 2! x)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0