Skrubba

Godmorgon!
För ett par dagar sen så lekte jag med en tushpenna och skrev sönder hela min vänsrta arm, haha. Sen har det inte gått bort... så idag skrubbade jag sönder det, gick bort lite men helvete vad det svider, hahaha xD Så blir det när man har lite för lågt IQ ;) Igår var jag hemma hos Ellie M, vi hade jävla good time :D Vi började med en liten show också, hehehe. Jag ska fixa lite effekter i den och sen är det klart! Så åt vi glass också, najs ;)

Idag måste jag plugga och annat skit man gör på söndagar -.-' Om Tessie hittar lite av sin dyrbara tid för mig, så ska jag träffa henne oxå! Kanske! Annnars ska jag plugga tills jag blir ett Mvg-barn :D //♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0