Rubrik:

Tjo!
Idag vart det jävligt kul i skolan, hände lite av det ena och det andra ;) Dagens störst upptäckt var att jag alltid kramar My med båda armarna över hennes, men med alla andra med typ den ena under, andra över xD Ingen fattar, men viktigt info är det ändå. Allt var bara allmänt kul idag ^^ Efter skolan ar jag på engelska support, man måste gå på tre innan sommaren, det var min första, så jaaa, det går frammåt! Och vet ni vad? :D Jag har fått ett vg i science, och ett mvg i engelska! Jag är väldigt stolt, för jag är nog inte smartast i världen xD Well, back on track. Efter skolan gick jag med My & Ellie L till centrum en sväng och köpte typ bananer? När jag kom hem så ville jag dricka te, men precis när jahg hällt upp så råkade jag spilla en massa te bredvid mig :( Och sen över hela mig -.-' Och sen över golvet, och hela mig. Sen fick jag jävligt mycket damp och nu hatar jag te, hahahaha xD Jaja, resten av dagen spenderade jag i soffan,. orkade inte röra på arslet. Jag är lat av mig :( Imorgon ska jag te skolan som vanligt, sen ska jag på disco med några, jag tror vi är de enda som komme nästan, så det kommer bli skitkul, haha xD Puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0