Lista

Ditt utseende:
Hårfärg? Haha, gult, enligt mig xD
Längd? Jag är en jätte fan :D Tycker jag, once again!
Skostorlek? 38, skulle jag tro.
Ålder? 13, bästa åldern tills jag blir 14 :)

Kärlek:
Har du kille just nu? Nepp!
Gillar du någon? Ozzy :D
Vem? Ozzy! ;)
Tillåter du din kille röra vid dig? Jag har ingen kille, men om jag hade en, så ja..
Överallt? Ja xD
Har du haft sex? nej 
Hur många har du haft sex med? Ingen, tydligen :D
Har du haft många förhållanden? haha, loads... lixom 1000, fast lite mindre *host ett host*

Smak & stil:
Vad har du på dig? Mjukis & tjocktröja :( Fult :'(
Hur ser dina trosor ut? Öh... svarta tror jag.. xD
Har du någon BH? bekvämast så :)
Hur ser den ut just nu? Haha, svart den också x) och inte bara just nu, den brukar typ alltid se likadan ut..? xD
Hur beskriver du en fjortis? Bläh. Fast alla har rätten att se ut som de vill utan att behöva bli dömda bla bla bla, usch. Blä.
Hur beskriver du en pluggis? Mycket använbara när man behöver skriva av..? xD haha, bäst i världen, bara för att jag  också är en.. typ xD

Bad days:
Har du varit full? Ne ^^ 
Har du däckat? Ne xD
Har du haft sex på fyllan? Ne..
Har du rökt? Ne xD
Har du snusat?  Ne xD 
Har du gjort något olagligt? Ja, för en gångs skull! FEAR ME.
Har du slagit någon ner till marken? HAHAHA, stackars tunna jävel som jag skulle klara av i såfall :O

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Typ katt eller något :O Men katter är läskiga och stirrar, så det är okej :D
Tror du på gud? Nej... bara när jag är skiträdd eller förbannad och skriker till gud att skjuta den jäveln.. xD Fast sen skämms jag, för så ska man inte tänka (a)
Har du en bästis? Har aldrig riktigt haft en bästis... det finns helt enkelt för många underbara folk här omkring för att man bara ska koncentrera sig på en!
Är du vegitarian? Nä! Men det har jag vart xD
Har du varit med om ett stort gräl? Typ, fast utan murder included och sånt :O

Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk faktiskt xD
Ibumetin/alvedon? Ibu what?
Katt/hund? Båda är läskiga :'(
Cykla/gå? Cykla!
Öl/vin? Öl xD
Kanin/hare? Hare, för de håller sig undan... mwahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0