lite skit

Hejsan ^^
Idag vart det en effektiv dag, eller va man ska säga... i skolan var det pretty mutch som vanligt, efter det så var jag tvungen att vänta i över en timme på att 7c skulle sluta O.o men jag gick till bibblan på den tiden och sen kom tbx till skolan och snacka lite med Nicki, så det var inte så illa xD Sedan drog jag, Ellie M, Becca och *obvieuselly* Ellie L hem till just Ellie L xD Askul hade vi! Skrattade typ konstant ^^ Och jag spg Ellies brorsa för först gången, mycket, mycket söt är han! Hehe ;) När jag kom hem hann jag t.o.m. göra klart svenska läxan som jag har tills imorrn. Trots att jag tappat bort själva läxlappen eller va fan det är, loggboken och läsboken, haha. Interessant x) Imorgon är det skola, väldigt ovanligt för en torsdag... Jag kommer ha en massa tråkiga lektioner och sedan måste jag gå på engelska support också :( Inte bra! Vi hörs imorgon iaf O.o 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0