Lite punkter

Hellu ♥
Owwoww, vet att jag är tråkig men det varf najs idag, som jag säger typ varje dag ;) Man ska jävlar vara positiv! Lite  kort i punkter var dagen såhär:

Science, vi gjorde ltie skit för science fair, Steph och Tove typ stressa ihjäl, jag satt bara och var trög.

Håltimme, elller iaf rast på över en timme ;) Vi var ute några stycken och snackade om vad som är bögigt, haha. Sen blev det lite konstig och jag fick 20 spänn för att Jacob fick lyfta upp mig. Jag skrek som en jävla gris och mosade Mys huvud, haha. Men rik blev jag iaf. Allt gick på mackor och munkar ;)

Svenska, astråkigt.

Lunch, det var rätt kul, slutade med att Jacob sprnag runt med Jessica och Ellie i armarna, haha. Förjävligt helerious var det hela iaf ;)

Engelska & matte "bråkade" jag med Hektor hela tiden typ?

Och franska sög så jävla hårt! Om inte min mamma skulle strypa mig, så skulle jag skolka varenda jävla franska, det är så jävla onödigt, herregud xD Det är så tragiskt att man garvar ;)

Sen väntade söta rara Jessica på mig och vi åkte buss tillsammans med Jacob :) Ehehe, det var jättekul det också O.o

Kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0