Långfredag




Glad påsk med andra ord, om det nu är idag! Fast påsk är väl typ 5000 dagar... lite klämdagar, skärtorsdagar *låter jävligt emo tycker jag* långfredagar, påskdagar, påskaftonar eller vafan. Jag har ju nästan koll :D Idag har jag städat lite, har blivit utlovad 200 spänn för det. Sen har jag bara latat mig framför teven. Tessie ville ses idag, mycket mysigt, fast nu svarar hon inte i sms, så det var ju inget vidare. Men om hon svarar någon gång så ska vi nog ses runt 3 eller senare. Systern och mamma har köpt en massa skit både idag och igår, bl.a. toaster, vattenkokare *båda har gått sönder ungefär samtidigt som dammsugaren också, väldigt interessant* och en våffel grejs som jag väljer att kalla den! Lite godis, bacon och jord köptes också.
Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0