Fredag

Hejsan!
Idag hade jag:
Franska, vi kollade typ på nån film
SO; kollade på lite mer film x)
Lunch, jag var med Nicki typ hela rasten :)♥
Bild, och det rätt kul. Vi skulle göra blommor i lera, men alla killar vid vårt bord höll på att göra lerkukar hela tiden och det var lite sjukt. Sen dampa jag på min blomma och fick en massa "luftbubblor" i leran, så min grejs poppa nästan, haha. 
Science, vi var i datasalen och det var en massa tråkigt, och tillslut mailade jag bara med My om en massa onödigt, ehehe ^^♥

Efteråt tog jag bussen, jag åkte med Jacob som började snacka om science fair *försökte förklara för mig vad det är jag egentligen skriver om, för jag vet fan inte själv* och slutade inte snacka på typ en kvart, då jag gick av... av allt han sa så fatta jag kanske 5 ord? Hehehe, jag känner mig dum :(♥ Men nu är jag verkligen dödstrött, utan någon riktigt anledning egentligen, det enda vi gjorde i skolan var ju egentligen tv, data och kleta i lera x) Menmen, det är aldrig fel med lite powernap framför teven ;) Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0