Damnit

Helvete, råkade tappa min 300-spänn-mobil-som-kan-ringa-iaf i min tekopp så nu funkar det typ inte att ringa... damp! Förrutom det var det för det mesta rätt kul idag, fast fy fan vad kallt :@ Trevligt med söta människor som lånar tjocktröjor :D Jaja, lite sånt najsigt skit var det iaf. sen kom jag hem och fick åka och handla för att min mamma är sjuk och behöver grejer :(♥ Jättesynd om henne. Fast jag typ gick vilse i affären 24/7 och efter typ en halvtimme fick jag damp och drog fast jag inte hade allt. Haha, smidigt gjort av mig. Nu ska jag bara åka och handla resten, med min mor this time och sen plugga So till provet jag inte kan ett piss om och fucking svenska läxa. Great! Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0