Centrum

Tja!
Ganska normalt var det i skolan idag, jag fick typ superpowers och kicked as på alla prov, och allt anat grejs i skolan. Aja. Efter skolan gick jag med Jessica, Ellie L, Jonas, My och Mikael till centrum! Vi schoppade lite snabbt några av oss. Jag köpte en urläcker röd läppstift och svart nagellack xD tappa bort min förra (a) Kostade 74 spänn sammanlagt! Är jag pro eller är jag pro? :D Sen körde ngn gubbe lite nagelmake over på en av mina naglar, assnyggt blev det :O synd att jag målar över det med svart ändå, haha. Aja, sen chillade vi alla bara lite i centrum och ute... Så är det ju majbrasa imorn tydligen :O Vi bestämde att vi kanske skulle dra till Jakan då, jag, Ellie L, Jonas och Mikael kanske? Och Jessica om hon vill ^^ My ska typ vara borta, annars skulle det va askul om hon va med ♥ Om ngn annan ska med, messa xD Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0