Hälsningar från a FEMALE.

Det är så jävla varmt.
Idag har jag varit ute i T-shirt hela dagen. Syndigt underbart. Jag förmodar att vädret ska vara bra i Sverige också? Jag hoppas det inte är det though.

Vad är det jag har gjort. Jag har grillat korvjävlar vid en liten liten sjö, som är helt turkos (smaragdgrön om det ordet finns på svenska?). Jag hörde en unge fråga någon annan unge om denne tror att jag är en pojke eller flicka. Jag ska flå nästa unge som jag hör säga så. Annars har det varit en bra dag.

Imorgon hoppas jag på att få ett tillfälle att slösa lite pengar. Egentligen är inte shopping riktigt min cup of tea, men jag måste erkänna att jag inte klarar mig på endast t-shirts och ruttna jeans i längden.

Ouh, det där måste ha varit hemskt tråkigt att läsa. Jag beklagar.
Jag bifogar en bild, så att ni rycker upp er lite. Här är den enda bilden jag har från Polen än så länge. Tjejen på bilden är inte jag. Denna tjej blev favoriserad av bowlinghallen och fick fem kast per gång, medans vi dödliga fick bara två var. Då haver vi rett ut det.



Förresten, så är jag glad! Jag känner mig mycket mer hemma I Polen än Sverige, fortfarande. Jag kommer bli ledsen när jag åker tilllbaka :c Onödigt info much?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0