I'm coming home

Jag hatälskar att vara såhär busy som jag är. Älskar, för jag jobbar så jävla bra under prss. Hatar för jag gillar inte att göra något. Överhuvudtaget.. Eh, i alla fall. Det här är mina sista timmar i Sverige, så NJUT. Egentligen borde jag ha lagt mig nu, men fyra timmars sömn är på tok för mycket. Äckligt lyxigt. Vad pratade jag om... ja, jag ska till Polen nämligen. Det är asnajs. Främst för att jag ska träffa min pappa, men också se min hemstad för första gången på två år. Skandal.. men kul blir det! Mer än kul. Ni som har flyttat från sitt hemland förstår mig. Sakna mig inte för mycket nu. Ta hand om er. Jag gjorde inte det och nu kan jag inte gå. Lite problematiskt det hära.

Kommentarer
Jessica :D skrev:

Vi kommer sakna dig så, Joannish!! ha det bäst!! :D PAPA; I'M COMING HOME!!!!!!!!!! ♥

2011-04-10 | 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0