Hälsningar från en bättre plats

Omfg jag kan göra mellanrum igen. Just nu skriver jag från soffan i min pappa lägenhet i Szczecin. Szczecin ligger i Polen. För tröga sverigedemokrater som inte vet det ehe. De senaste dagarna har jag levt nästan helt utan internet. Lyckligaste dagarna i mitt liv. Nu har jag fått liv i min data och blivit såhär bitter igen. Internet påminner mig om all jävelskap jag har lämnat i Sverige, och även om de få människor jag redan börjar sakna.

Annars har min vistelse här varit underbar hittills. Förrutom första dagen, som jag spenderade i Berlin. Jag hade inte sovit natten innan och somnade så fort jag satte mig någonstans, bland annat en parkbänk. Lägg till plötslig pollenallergi och att huden på min vrist är borta (ont) så var det en jävla fin sightseeing.  När vi kom till Polen blev det jävla fint dock. Det orkar jag inte berätta om dock, jag är trött på det här nu. Ni får en bild där jag misshandlar en chey jag tycker om en del egentligen. Det där oranga är blod, vad trodde ni? 



Nu ska jag dricka te. Det gör man minst fem gånger varje dag om man är en del av min familj. Utan socker dock, då blir det att sova under en bro. Kaffe tre gånger per dag också. Utan mjölk eller socker där också.

Ni hör inte av mig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0