Lite långt!

Hey folks!
Bloggar lite på request, för jag är cool. Eller har inte bloggat på hundra år, bad blogger är vad jag är.
Så! Vad har hänt de senaste dagarna. Inte så mycket kommer jag på.
Jo, jag, Maria, Ellinor och Jessica var hemma hos Tessie och firade henne! Underbart roligt var det! Kom typ tjugo killar med bara kalsonger och sprang runt lite vid en tidpunkt, det var interessant :) Men ett stort tack till Tessie för en underbar helg!<3

Som förresten fyller år imorgon!
14 år blir hon.
 Tre av dessa år har jag delat med henne...
Så jävla mycket minnen har det blivit... hela sommaren 2009, shululululu korvsnubben, alla gången vi satt och väntade på tåg, men när de kom så pallade vi inte ställa oss upp och väntade på nästa, alla gånger vi kollat på Titanic och gråtit (speciellt jag..), alla hennes superplanerade fester som aldrig blev av, lerfajten i femman... mycket alltså!

Jag älskar dig Tessie <3


Förrutom det då. Idag fick jag höra en låt Jessica skrev och utförde själv, och jag smälte, så jävla fint! I'm proud to call you ma friend! Sen har det bara varit massa irriterande skit och sjukt mycket läxor... plus löjligt lite sömn. Eller, allting är gelt awesome, eller ttly sucks ;) Så ser livet ut just nu!

Ska verkligen försöka uppdatera bättre från och med nu! Bara för atrt jag är så viktig. (y)



Och! My ville att jag skulle lägga ut en gammal bild på när jag fortfarande hade långt hår! There you go! Det här är typ början av sjuan, och jag är den minst interessanta på bilden! Och ack så förskräckligt ful x'D




Haha, från vänster: Alexandra, Tovs, Ronja, Hanna & jag :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0