Mycket till liv (Y)

1. Är du singel? Well... let's call it strongly på g ;)
2. Är du lycklig? Höhö, inte helt än... men jorå, jag är nog en lycklig chej ^^ 
3. Är du uttråkad? Lite måste man erkänna.
4. Är du ledsen? Nejdå (y)
5. Är du italienare? Haha. Mycket stolt polack är jag!
6. Är du gravid? Hoppas jag verkligen inte :)
7. Är du full? Nejdå!
8. Är du en cooling? OM jag är!
9. Är du från Irland? Wrong again >:3
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Kinda sort of yez!


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Naaej, I'm one of those boring people who don't xD
2. Har du nånsin blivit sårad? Hehe. Har jag väl.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Haha, yesyesyes!
4. Har du gillat en tjej/kille utan vågat berätta det för den? Höhö japp.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ohja ;D(L)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om han är så hemlig så skulle jag väl inte veta det? :O
7. Är du kär? Kanske, maybe, sort of, kinda, a tiny bit... kan hända.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Tveksamt...

1. Kärlek eller lust? Kanske blandning av båda? >: )
2. Hår eller ögon? Ögon tror jag... fast håret är också mycket mycket viktigt!
3. Katt eller hund? Blö på båda
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner! Klart som jävla helvete!
5. TV eller Internet? Haha, skulle inte klara mig en dag utan internet så... internet :)
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola fö fan!!!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Ahh, svårt :( En blandning av båda på en helg är perfekt :')
8. Pengar eller lycka? Pengar ger lycka ;D
9. Dag eller natt? Natt tror jag. Fast det dåliga med natten är att om man kommer på en anledning att vara lycklig under dagen, är den helt borta på kvällen av någon anledning.. heh.
10. MSN eller mobil? Msn tror jag.

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? No,I'm goood ;)
2. Brutit ett ben? Nope :p
3. Gjort nåt du ångrar? Lite granna... okey, ja för i helvete en massa grejor!
4.  Haft sex? Naej :)
5. Ljugit för någon du tycker om? Hehe yez.
6. Ätit en hel tårta? Nej :( delar alltid med mig, så snäll är jag. Jävligt dåligt när jag tänker efter..
7. Gjort bort dig offentligt? Ohja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ...naej, inte seriöst nog :p
9. Druckit? hahahah, fått smaka öl & vin av mamma, druckit en klunk likör osv med Tessie... nej, har jag fan inte xD
10. Rökt? Nae. Tänker inte börja heller.

Vad såg du på tv sist? That 70's show <3333
Vems blogg läste du sist? Kissies eller nåt. 
Vad åt du sist? Macka och paprika :D
Vem pratade du med sist? Julia tror jag
Vem ringde du sist? *kollar* hehe mamma ^^
Vem messade du sist? Jonas E :)
Vad läste du sist "bok"? Kim Novak badade aldrig i hmhmhm sjön
Vem pussade du sist? Hamayon >:)
Vem kramde du sist? Chris, inge misstolk tack.
Vem bjöd du sist på något? Haha, bjuda är inte min grej ;)
Vad köpte du sist? Har varit fattiglapp ett tag nu, så ingen aning :(

Kommentarer
Ellinor skrev:

Genesarets Sjö ;)

2010-10-14 | 21:46:22
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0