Random

Hellu ♥
Skulle ju till Viksjö och handla matr med min mamma, men Juli ville följa med, och då måste vi åka ända till typ Stinsen och shoppa också. Men jag var glad, för jag fick en skitnajs pyjamas och lite småskit :D Uppsakttat as hell. Sen handlade vi sönder en massa mat... mycket bra o veta. Iaf, så hittade jag en bok *cought barnbok cought* som typ rörde sig när man vände på sidorna!! :D :D :D haha, fan att jag inte köpte den :(

Aja, på tal om ingenting. Kom på tio kanske lite random fakta om mig. So you can get to know me lite mer ;)


Jag hatar att ha fler skickade meddelanden på mobilen än inkomna. Oklart varför..

Jag byter alltid om till mjukis så fort jag kommr hem. Alltså verkligen det första jag gör. Men går aldrig ut i mjukis, aldrig.

Jag älskar Twilights soundtrack i hemlighet.

Jag är totally kär i småbröd xD Speciellt om man har Redbull till (a)

Jag hatar att sitta i baksättet på en bil :(

Jag tycker att "speciell" är den allra bästa komplimangen man kan få :D

Jag svarar aldrig i hemtelefon, då låter jag ngn annan svara. Eller svarar inte alls, om jag är ensam hemma...

...och stänger in mig på mitt rum med hög musik på, så att jag kan låtsas inför ingen alls att jag inte hör att det ringer. Haha.

Jag är sjukt rädd för hundar. Och andra fucking djurjävlar...

Jag sög jämt på tummen tills jag var 7 år gammal ;)

Puss ;D♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0