Piknik ;D <--- fjortizzzstavning, kan hända

Hellu ♥
Mycket trevligt hade jag med Jessica idag, vi kom på att vi skulle ha grillfest för några helger sen, men glömde bort det, så vi bestämde oss för att ha det efter skolavslutningen istället :) Så länge vet vi iaf att fem av de vi ska bjuda kan komma, så det går frammåt ;). Vi gjorde en liten piknik på Bolinder, Jessica och jag. Mycket roligt, sen träffade vi Joanna S som kom från ingenstans. Skitkul, vjag har inte träffat henne på hundra år typ :D♥ Så det blev en jävkligt lyckad dag, bra va?;)


"Slänger på" en till låt bara för att jag har inte haft mycket av sånt på sistone. Kommer försöka fixa en ny design istället för den här förfallna jäveln, men det finns ganska stor chans att jag inte kommer komma långt med det (a). Well well.

The Offspring - You Gonna Go Far Kid *möjligen världens bästa låt :D♥*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0