Lölölö

Regler:

 

(Det här är svårare än du tror!)
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Du får heller inte skriva samma svar två gånger!

Lycka till!
1. Vad heter du? Joanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jäst
3. Flicknamn: Johanna...
4. Pojknamn: Joakim
5. Yrke: Jägare :D
6. Färg: Jusblå ;)
7. Klädesplagg: Jeansjacka
8. Mat: Julskinka
9. Sak i badrummet: Vet inte :S
10. land/stad: Jerusalem *finns inte längre?*
11. En orsak att vara sen: Jag försov mig
12. Något man skriker: JALLA! *eller om det stavas med y?*
13. Film: Jag, du och Dupree
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Judas priest
16. Djur: Jaguar, om det ens heter så
17. Gatunamn: Jagielonska
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag ska aldrig dö av Dr.Zeke... vi säger att det är en sång
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jordgubbsplockning


Kul skit det hära. It makes me go...



Nu jävlar får jag börja göra mig iordning. Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0