Brudklänningar... & my day

Haha, jag sitter och googlar brudklänningar bara för att jag har så mycket liv :D
Här öär lite av de snyggaste jag hitta:







^
|
|
Den där är ganska siple men ändå så söt ♥♥♥ xD


Denna är den allra snyggaste jag hitta xD Tycker den är sjukt vacker, ser ut som Lindor choklad typ ♥



Now, varför hade inte Viktoria en sån klänning typ? Inte för att jjag bryr mig, jag är faktiskt kinda emot monarkin. Jävlarna tar bara våra pengar. Aja, tycker bara alla klänningar jag sett på olika bloggar från brölllopet är asfula xD Just sayin'!

Haha, okey...


Iallafall, idag var jag på stranden igen... med Ellinor L och Jonas P, det var rätt najs :D Vi hade med tält och allt haha xD Och en massa godis ^^ Fast vi gick hem tidigt, alla var fett trötta ;O Och vattnet i Kallhälls badet stinker som ett helvete, så man vill bara duscha, hehe.

Ps: Tessie råka ringa mig nyss från Pier pressure, det låter som de har kul x) Yey för de! My ass.
Hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0