Lite bilder

Hellu!
Min första dag som 14-åring börjar gå mot sitt slut. Men lyckad tycker jag att det var :) Och bara för att jag har ett liv...

Den första låten jag hörde som 14-åring - When the children cry av White Lion
Den första tanken som 14-åring - "Fan, nu är jag stor, jag måste sluta vara mörkrädd." typ... :S
Det första någon sa till mig som 14-åring - Typ.. "Ååh" när Julia tyckte att jag var överdrivet glad :)

Intresseklubben antecknar.

Aja. Nu bjussar jag på lite bilder som jag gjort med min nys supercoola laptop (a) Nånting säger mig att det blir mycket sånt framöver.

Här är jag som en fisk.




Här är jag med mitt charmigaste reklam leende och en stilig pose.




Här snackar jag i telefon.




Här blir jag jätteförvånad när jag snackar i telefon.




Här slänger jag en megapose ala 90-tal typ.




Här checkar jag in mina ögnbryn :)




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0