Love is a sweet misery

Hey people!
Då vart man tillbaka från en riktigt skön dag, jag och Ellie fikade en del, mest gratis saker från Bo concept och 5-spänn skit från Ikea! Vi åkte runt på ta själv avdelningen som galningar och chilla i Elgigantens massagestolar osv osv! Riktigt mysig dag helt enkelt, tills jag blev helvetes kissnödig och vädret blev riktigt piss...  (HAHAHA jag blev kissnödig och vädret var piss, HAHAHA,  märkte inte humorn förrns efter  jag skrev det, hahahahahaHAHAHA. Okey, ingen tyckte det var roligt... ;)) Imorgon ska jag träffa min fina vän Jessica, hon har varit sjuk hela veckan och jag känner mig som en dålig kompis bara för att jag inte hade någon aning ;O. Men nu är hon frisk och vi ska ses efter typ hundra år :D *hostmaxtvåveckorhost* så det ska bli extremt kul! :D<3

Aja, länge sen jag la in en låt, så jag tar någon random bara! I present to you...


Cryin' av Aerosmith! Låten är massa bra, och bandet är ju verkligen överdrivet great.



"I was cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Love is a sweet misery
I was cryin' just to get you
Now I'm dyin' couse I let you
Do what you do- down on me"

Gotta love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0