Horny looks

Har haft ångest idag som sagt :) Och träffat ´Tessie på kvällen, lite fittig är hon men ack så trevlig ändå :) (You know I'm kidding...) Tänkte fixa en ny header nu när det är för tidigt för att sova och för sent för att äta, vilket är praktiskt taget vad jag gör på sommaren :) Avundsjuka? :O

Headern kommer bestå av webcam bilder. Har inge annat på denna data. Här har ni två exempel av webcam bilder.

Såhär såg man ut idag. Håret ser risigt ut, det märker jag. Och jag har inte klippt av kalufsen, två flätor ska finnas där nånstans :)




Och det här är bara någon riktigt ful bild jag hittade på mig. HAHA, jag vet inte vad den kom ifrån. Okej, that's a lie. Tog den igår. Men jag vet fortfarande inte vad den porriga blicken och putandet med brösten ska föreställa. Hjärtat på kinden förvånar mig inte alls dock :)




That blick makes you horny and you know it

Imorgon skulle jag spendera dagen med Jessica om jag minns rätt (that's another lie, jag minns det mycket väl) hoppas inte hon har glömt, då blir jag bara lite sårad :) Puss på munnen, nu ska jag fixa headern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0