Nej, jag har inget liv.

Asså helt sjukt vad trött och grinig jag är, mig vill ni inte ha med att göra idag! Hehe, behövr iaf nånting att hålla mig vaken med...

Beskriv din stil med 3 ord?
Förändras, jävligt, ofta. *För ofta, nu får jag jävlar settle down, om jag får tillägga det...*
Vad innebär mode för dig?
Mode är någonting som jag inte riktigt tänkt på de senaste 10 åren ;)
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Ahh, jag har blivit helt såld på Soho.
Shoppar du second hand?
Nej, inte direkt... inte för att jag tycker det är något fel på det, bara för att jag inte vet var man hittar sånna butiker!
Vilken är din favoritdesigner?
Haha, no idea...
Vad är din favorit i höst?
Fy fan vill inte ens tänka på att det är höst snart. Men samma som i våras, converse & skinnjacka!
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Sjukt lite. Shoppar kanske någon gång varannan månad, ibland oftare,. ibland mer sällan
Dyraste plagget respektive billigaste?
Om skor räknas så är det nog mina Converse. Alltså dyraste. Billigaste har kjag ingen aning, säkert nåt för fem spänn eller så xD
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Förhoppningsvis kommer jag studera då, förhoppningsvis psykologi. Och studentlivet är inte direkt känt för att vara lyxigt så... nej :)
Brukar du tröstshoppa?
Nej, shopping är inte riktigt min grej... jag gillar att ha nya grejer, men just shoppngen gillar jag inte överdrivet mycket x) så nej, jag blir bara irriterad. Tröst-cykla och tröst-sitta-på-fönsterbrädan-med-fönstret-öppet-och-lyssna-på-rise-against-eller-liknande är mer min grej :)
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat, faktiskt. Jag har riktiga mumin ben så klackar är najs. Men så har jag min stora kärlek till Converse.<3
 Vilken är din drömväska?
Kaninryggan som jag och Ellie såg i Sthlm. Och såklart gröna, ursnygga ryggan från Converse :D
Vilket blir ditt nästa köp?
T-shirts, säkert. Och hårfärg...
Favoritblogg?
 Pelles personliga, sen fleeera månader sen. Smek på posten, yo!
Vilka är dina stilikoner?
Drar inspiration från allt möjligt men gillar mest att köra min egen grej.
När upptäckte du ditt intresse för mode? Intresse för mode? Moi?
Vad vill du jobba med i framtiden?
Psykolog. Brukade skratta åt en som ville bli det en gång, bara för att jag trodde att alla som inte ville bli sångerska/skådis/modell var dumma i huvvet. Haha, där fick jag :) Eller så ska jag göra karriär i ett band med Jessica när jag lär mig gitarr ;) HAHAHAHA.
Favoritplagg just nu?
Ac/Dc Tshirt<33
Favoritaccessoarer?
Svettarmband ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0