Lite kort

DAGENS KÖP: Tre klubbor var nog det enda jag köpte idag..
DAGENS MISSLYCKADE: Att få tag på Jessica gick som det gick som vanligt (:
DAGENS PLANER: Chilla framför datan några timmar till och sen ta en kalldusch och försöka somna
DAGENS FRISYR: Utsläppt med uppsatt lugg (:
DAGENS CITAT: "Det var skiiitkul, Joannas bh gick av" Nån av killarn på stranden, minns inte vem sa det till nån i telefon (a) Höhö, grejen var att jag råka blotta mig lite grann när jag badade, alla märkte, men inte jag ;(
DAGENS KLÄDSEL: AC/DC T-shirt och shorts :)
DAGENS LÅT: Pieces av Sum 41 tror jag :D
DAGENS ROLIGASTE: När jag och Jessica blev jagade av ett bi med mord i sinnet och vi skrek typ " DÖÖÖÖ JÄVLA BI!!!! #"!&@!!!! " Och sprang och viftade så den blev rädd och stack (iväg) :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0