Det jag skulle döda för just nu...

* En plattång. Jag har en jävla flurp i håret som inte går att platta till.
* Foundation. Bara för att jag är så van och jag känner inte igen mig själv utan. Nejdå. Thihi. Lite mascara, läppenna och lite andra sminkartklar skulle inte skada :)
* Denna rygga. Såg den för ett par dagar sen i Jakan. Jag älskar allt, formen, märket *hehe..* färgen (!) 500 spänn kostar den dock.



Annars har jag ju också den lilla och ack, så underbara rosa kaninryggan jag såg i Sthlm förrut, bara 100 kr ;D



(Den såg inte precis så ut, men lite, lite lik ^^)

* Dessa skor. Gimmie!!



* Normal hårfärg. Just nu sitter jag med läppstift i håret, haha. Funkar rätt bra iförsig...
 
Sådär! Här har ni en liten  del av vad jag vill lägga mina pengar på så snart som möjligt!  Mycket viktig info eller vad säger ni? xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0