Walking on a dream...

Kommer alltid att minnas med ett leende



Idag har jag haft en arbetsam dag må ni tro! Eller jaaa, jag städade lite grann iaf. Jag fick låna Julias Mp3 för att göra det lättare ;) Visste är hon snäll? Och damn hon har en bra musiksmak x) Så nu väntar jag på att min mamma ska komma hem med ngt godis elr liknande, det är ju helg, fan ;) Dock skulle jag helst spendera kvällen ute O.o Typ Engelska disco ;D Det var aslänge sen. Och det brukar alltid vara så himla kul <3 Fan, hoppas de organiserar snart ngt sånt... fast det är min klass som borde ordna nu, tror jag, men skitsamma.. Aja.

Imorgon ska jag kolla på film och äta lunch med Jessica :D♥ Tessie följer kanske oxå med ^^ Låter som en jävla trevlig dag, erkänn? ;) Vad ska ni göra resten av helgen? :D Och dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0