Rösta, rösta, rösta...

Wiihii, idag gick man mamma med på att tona mitt hår till vilken färg jag vill xD Jag skulle ha varit gladare om det var färga, men vem bryr sig, det är ju skitbra iaf ^^ Men det beror på om hon hittar ngn toningsgrej, men det ska jag fantamig hjälpa henne med... ;D Nu är frågan bara *såklart?* Vilken färg? O.o Och såklart får ni hjälpa mig ;D
Vad tycker ni, kära väldigt få läsare? Snälla, världen behöver er hjälp! Rösta! Eler well, jag behöver råd iaf x) Same shit, right? Ni kan rösta i menyn, tror ni kan hirtta det x) Skulle ha det i inlägget egentligen, men då kunde man inte riktigt se svaren, utan att rösta själv + att den var skitful, så jag tog den här istället. Rösta nu, snälla ♥
Ni kan rösta på fler än ett alternativ.

Röööösta. Tack i förhand... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0