Joanna har en åsikt

Alla vet väl vem Kisse, Dessie, Foki och whatever är? Klart. Hittills har jag alltid tyckt Foki var asgullig, Kenza riktigt trevlig och fjortistrion typ ...fjortis ;) Men nu har jag tänkt på det av ngn anledning :O Och jag börjar ändra mig lite.. Here's the shit: Kissie t.ex. hon skriver inte så mkt skit egentligen. Visst, hon skriver en hel del grejer som jag själv skulle nog tycka var smartare att låta bli. Men hon tar ju liksom egna rikser... Även om jag antar att det inte är okej att skriva skit om andra? Men hon kanske har sina anledningar, man kan ju aldrig titta på det riktigt objektivt. Jag gillar inte heller att hon gömmer sig bakom "Kissie" och varje gång hon gör ngt fel så skyller hon på sin image O.o Men hon är ju smart. Hon skriver massa skit, visst, men vi läser det och hon får in en massa cash. Hon verkar inte så dålig tycker jag. Bara en person som gjort en del misstag... som hon lär ångra sen? Kanske. Svårt det här.

Foki börjar jag tycka lite illa om. Hon tål inte skit som de flesta andra bloggare. Hennes blogg är helt rosa och allting i hennes liv är hela tiden perfkt, har ni tänkt på det? Det känns aldrig som det är en verklig person som bloggar. Ingen är så perfekt. Elr vad vet jag egentligen. Man vet ju inget om hur de är i verkligheten. Så man kan som dagt inte vara objektiv O.o Förvirrande inlägg? ;)





Har ni sett den nya Ica- reklamen på tal om ingenting? Haha!


Kommentarer
Tilde skrev:

sv: Jaa det blir nog as nice 8D har velat ha det i några år nu så ÄNTLIGEN säger jag bara, hehe 8)



jag har köpt såna förut på någon affär i stockholm där dom säljer massa löshår och sånt! :)

annars kanske det finns på happyhair.se att beställa. har inte vart inne där på ett tag, men tror det kanske finns lite slingor där 8)

2010-01-25 | 20:26:45
Blogg: http://pansy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0