And if I claim to be a waise man, it surely means that I don't know

Igår pluggade jag matte. Yey. Var knappt trött, men så fort jag öppnade matteboken somnade jag. Tre gånger lyckades jag somna iaf. Vilket råkar sakta ner processen, så jag pluggade till runt 2 på natten. När jag gick och la mig var jag halvdöd, och när jag kom till skolan så ändrade sig tydligen läraren att nej fan, jag tar in böckerna efter lovet istället. Härligt. Nejmen.. är väl bra att få det gjort...

Annars då. Livet rullar, what can I say ;) inga läxor mer på typ 4 veckor? Jätteovant att kunna slöa utan att stressa över nåt skit man måste göra. Sjukt jävla najs!


Don't mess with da techer. She'll cut your ass. Eller nååååt.



Which reminds me. Jag hämtade mina glasögon idag! Mörkbruna geekbågar, rosa på insidan :D Allting är väldigt litet i dem och i kanterna blir allt förvrängt, plus så ser jag sånna irriterande blåa typ 3d sträck. Men förrutom det, ser jag perfekt.

Och. Gillar du inte denna låt är du äcklig :(
För detta, människor, är da shit.
Tror dock jag tog en konstig video, slutar ganska random. Eh.
Kansas - Carry On Wayward Son <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0