Emma-Lee

Min mamma sa för en halvtimme sen *citat*"Vad fin du ser ut i håret, du ser ut som en tjej nästan" *slut på citat* Eh? Hur ska jag tolka det där? ;) Mycket trevlig kväll med Jessica Persika btw, som vanligt! Imorgon ska jag till Kungsträdgården med Tessie och typ Viggo, tror jag... Jag vet inte riktigt något alls ehe.

Okey, jag lägger upp aldelles för lite musik här på bloggen, så för att gottgöra er ska jag avslöja en mörk hemlighet of mine.
...
Jag gillar en av Johan Palms låtar ;)

Nej, jag skojar, han verkar vara en riktigt göllig pojk. 100 tummar upp för videon! Speciellt kycklingen och Johans sköööööna moves ;)

Johan Palm - Emma-Lee



Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0