I've got to do it my own way

Hellu people!
Nu har jag inte bloggat på ett tag... tänker inte skriva vad jag har gjort de senaste dagarna coz' let's face it. You don't give a shit ;) Men idag efter skolan vart det iväg till Lillinor för en liten mysig födelsedags middag :D Jag och Ellie M köpte världens coolaste present till födelsedagsbarnet! Jag packade två vanliga skrivböcker jättefint och skrev att det var från oss två. Hon packade upp och blev lite "Nej men oj, tack, det här måste ha kostat er typ.. 10 spänn...". Sedan trollade Ellie fram en jättefin väskla som jag köpte och som vi fyllde med minst tre kg godis! Och allt till henne :D Det lönar sig att ha världens coolaste friends ya know.

Okey, lite lålttips också... alltså den här låten. Awesome. Och det är en av de riktigt få låtarna som jag någonsin känt igen mig i, hehe. Azzum!

Anouk - Nobody's wife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0