Lite skit

Nämn något som gjorde dig glad idag: Sola i klätterställningen med goa friends ;) Kommer få randiga ben till sommaren *mina byxor är jävligt håliga*
Vad gjorde du kl 08 i morse? Letade säkert efter mitt busskort elllernycklar elller likannde som brukar komma bort precis när man ska gå.
Vad gjorde du för 15 min sedan? KOllade på Joey ;D
Det sista du sa högt? ARRRRGGHYTTTT!!!!
Det senaste någon sa till dig: Kan du sortera strumpor när din damp gått över?
Vad har du druckit idag? Cappuccino, te, mjöl & citronvatten
Vad var det senaste du åt? Glass ;D
Vad var det senaste du köpte? Cola kanske?
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun skulle jag tro.
Vad är det för väder hos dig nu? Sol, varmt & naaaajs ^^
Godaste glassmaken? Choklad!!!♥ xD
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja... inte i mitt fall iallafall, men annars händer det väl ibland.
Sover du tungt? Ibland.
Drömmer du mardrömmar? Kanske någon gång per år... fast då är de verkligen helvetes creepy.
Trivs du med ditt jobb? skola? För det mesta.
Favoritklädsel? Min zebra kjol (a)
Favoritlåt just nu? All around me med Flyleaf får det väl bli... den är så.. stark :D
Vad ser du om du tittar till höger? En gul jävla vägg?
Vad gör dig glad just nu? Musik, kanske?
Vad ska du göra härnäst? Haha, sortera strumpor? -.-'
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Rätt okey, I guess ;)
Favoritgodis? Haha, typ allt :D
Kläder just nu? Rivna jeans, skjorta.
Sommarplaner? Inte en enda, haha...
Hur många kuddar sover du med? 2 eller 3 ^^
Morgon eller nattmänniska? Morgon, acctually. På kvällen är jag alltid för trött för att funka normalt, men för pigg för sömn xD Morgonen är bättre ;)
Vad är viktigast för dig? Mina vänner... vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dem ♥ Haha, speciellt My, typ stått och dregglat någonstans, skulle jag göra, utan nycklar, kort, huvvet och allt sånt som jag brukar tappa bort xP
Är du kittlig? YES! Fick man ju se idag, haha...
Snarkar du? Jag tror inte det...
Stjärntecken? Kräfta om jag minns rätt.
Äckligaste insekten? Myror. De är alltid så jävla många och finns överallt :(
Stökigt el välstädat? Jag har nästan alltid stökigt i mitt rum, spelar ingen roll hur mycket jag städar -.-' Hittar ingenting när det är välstädat ;)
Vad längtar du mest efter just nu? Ingenting speciellt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0