Lista

Jag råkade skära mig på näsan idag :O Jag minns hur jag sa "Damnit, jag skar min på näsan" ungefär, men jag minns inte hur jag gjorde det :s Aja, mys iaf! Och bara för att jag älskar er så mycket så har jag skrivit en lista för er :D Och för att jag inte har något bättre för mig ^^ Men jag tänker gå och slagga nu, är ganska trött! En lång dag har det vart x) Ha det gött och sov så sött <-- lite tragiskt försök till en rim


DITT LIV
vad heter du?
Joanna :D
vart bor du? Kallhäll
trivs du där? Jadå, massor!
brukar du läsa horoskop? Sällan, har lite svårt att tro på sånna ;) 
har du körkort? Nejdå, kanske om ett par år eller så..
favoritdjur? Ush, djur, fy fan ;) Antligen är de creepy eller bara... inte fina :(
vad spenderar du dina pengar på? Kläder och smink :( Ytligt av mig
antal kuddar i sängen? Tre! Haha, behöver bara en egentligen, skulle jag tro, men jag känner mig elak om jag lägger undannågon och kan inte somna förrns alla tre är på plts xD
kan du baka bullar? Bränd jävlar, ja.
bläck eller blyerts? Beror på.
mc donald's eller burger king? Donken, alltid! ♥ Billigt och bra
är du allergisk mot något? Typ katt? Men det doesn't bother mig ^^
äger du ett busskort? Skulle vara lite svårt annars.
hur ser du ut idag? Grå i fejjan och fula kläder xD
vad såg du senast på tv? The secret life of an American teenager ;) En av de ca 15-20 serierna jag drogar, haha...
hur svarar du i mobilen? jaa, hallå..? Lite skurk sådär, skulle jag tro?
vem ringde dig senast? Haha, säkert min mamma.
vad sa den som ringde? Tror det var Ellinor... så en massa skumt skit, haha ;)<3
antal timmar sömn inatt? Runt 5 x)
sov du ensam? Hoppas jag verkligen O.o

SENASTE PERSON SOM

sov i din säng: Jag? Duh.
såg dig gråta: Minns jag fan inte :O
fick dig att gråta: Haha, Nicki!♥
du gick på bio med: Tror Tessie :s
du gick på stan med: Om Kista räknas som stan, så Ellie ^^
skällde på dig: Mamma kanske?

HAR DU NÅGONSIN
sagt "jag älskar dig" och menat det? Jag säger aldrig att jag älskar någon om jag inte menar det :D<3
bråkat med ditt husdjur? HAHAHA! Om jag hade ett *kommer INTE hända* så skulle jäveln vara död så fort jag fick lust att bråka xD nejdå, så elak är jag inte.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte galna saker, men vanligt skit. Psyko x)

SAKER

tar du droger? Naä.
vad är du mest rädd för? Hundar, hehe... speciellt vissa...
vart vill du gifta dig? Har inga sånna planer än... eller alls ;)
vad hatar du verkligen? Att gråta! Står inte ut med det!
har du varit kär? Aldelles för många gånger, känns det som :O Men man kan nog aldrig ha för mycket kärlek, mwhaha.
kör du? Nä.
har du ett jobb? Nä.
gillar du att ha folk omkring dig? Absolut! Om jag gillar de då. ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA

gråtit? Näpp ^^
köpt någonting? En hel del! 
varit sjuk? Jag har ett great imunförsvar, jag blir frisk väldigt snabbt, så jag kanske vart sjuk i ett par sek utan att märka det xD
sagt "jag älskar dig"? Japp :D
träffat nån ny person? Nej, jag tror inte det :(
saknat någon? Nja, inte så jättemycket xD
kramat någon? Ofc! Daily rutines
kysst någon? Nej x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0